tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 25, 2015

Kucing : Kika hidap kanser payudara


Semalam aku EL kerana kucingku, Kika
Melihat keadaannya buat aku rasa tak tenang
Memikirkan kesakitan yang ditanggung


Dah bawa ke veterinar, hanya diberikan ubat cucuk
Minggu depan jika lubang yang terbuka tidak baik, perlu pembedahan
Kos?
Aku sendiri tak pasti
Tapi aku akan berusaha sebaiknya untuk kebajikan anak bulus


Album jualan kilat untuk pembedahan Kika {album}


Doakan anak bulu ku, Kika yang menghidap kanser payudara.
Sekarang ALLAH sedang menguji hamba-NYA



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

sheila said...

Sheila berkenan shawl halfmoon tu.. nak awk..

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi :)
ala cianya dia

CikSiti said...

Alahai kucing pun kena kanser..kesian KIKA,,semoga cepat sembuh ye..

Ezy Loy said...

kesiannye kika..
='(

eintan nurfuzie said...

buat kat mana yui

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
sian kika
yui ni memang penyayang laaaa
akak ni dedolu time anak dara memang soka kucin
tapi akak mudah tersentuh
sedih sebab kucing
tu yang sekarang ni tak bela kucing
tak tahan nak menangeh ja sob3
ni tengok kika dah sedeh pulop sob3

Mayang ABDUL RAZAK said...

ala kesian nyer.. kucing pun kena breast kenser gak ek

Azhafizah Md Nor said...

kesiannya kika..moga lepas operate nanti kembali sembuh

lynndamya said...

Salam, hah! kucing pun boleh kena breast cancer?? ish3 baru tahu ni yui..apa puncanya ya..kesiannya :'(