tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 04, 2015

MC atau tidak?

Ikutkan badan, hari ini dah aku mc tapi sebab ada member yang mc 2 hari, terpaksa juga ku kena gagahkan diri.


Bila di layan, memang ngada badan ni. Minta dimanja kononnya. Ubat masih tidak telan. Ku harap sakit ini berkurangan dengan sendiri.


Petang ini balik SS. Kalau esok pagi rasa "memerap" saja, terpaksa mohon mc pada doktor. Harap tidaklah.


Selsema, pening & demam.


Cuaca tak menentu. Jaga diri baik-baik!


Tak sihat tapi masih boleh update, kira ok lagi lah kan?
Hehehe.
Luaran nampak ok, dalaman diri sendiri mengerti.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Ezy Loy said...

minum air masak byk2..
jaga kesihatan..
semoga cepat sembuh!
=)

Putri said...

Cuaca x menentu sekarang..musim demam..jaga diri ya

Rapunzel Cikilolo said...

semoga yui cepat sembuh ok.

Nurfaezah Abdullah said...

semoga cpt sembuh :)

tiga lalat said...

Salam. Hee jangan lupa makan ubat.

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
moga cepat sembuh
akak pun minggu lepaih mc sehari
ni dok batok takdak sora dekat seminggu dah

IbuNoey said...

Musim orang tak sihat sekarang ni.anak IbuNoey pun baru je baik dari demam tu..moga nuyui cepat sembuh ye..

Azhafizah Md Nor said...

Semoga cepat sembuh Yui..take care

Azizah Green Line said...

musim panas ni yui..banyakkan minum air masak ye

ros_reeza said...

Moga cepat sembuH Yui..