tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 09, 2015

Gara-gara sit up

Malang tak berbau
Sebelum ini buat alhamdulillah takde masalah
Tapi semalam saja buat 5x
5x sahaja!!


Tak lama lepas itu dah rasa lain pinggang ini
Sudah!
Lenguh pulak
Urat simpul ke angin masuk lebih ke itu tak pasti
Yang pasti semalam "kerja berat" ialah sit up


Mungkin badan terlampau berat
Perut terlampau kembung
Hahahaha


Penyudahnya letak balm panas
Letak koyok
Nak rukuk terasa
Nak tidur pun kena elok-elok


Pagi ini pun terasa lagi
Dugaan sungguh
ALLAH sayang



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

:)

tiga lalat said...

Salam. hee kena banyak bersenam cik nuyui yang chantek itu ya.

Tihara said...

terseliuh pinggang ke yui ?

Azhafizah Md Nor said...

urat terkejut tibe² kot yui..seksa kalau salah urat ke berkaitan dengan urat ni..bertabahlah seketika sementara tunggu elok.

Rapunzel Cikilolo said...

urat terkejut tu...

hehe.

Ezy Loy said...

xwarming up dulu ke yui..
hihi..

semoga pinggang cpt sembuh
pastu sambung sit up...

Azizah Green Line said...

siann...tersalah urat kali tu..kalau sakit memang seksa nk gerak

Puteri Beribiru said...

yui buat warming up dak before sit up ni?
hati-hati dik non!!

mun said...

lama x buat sit up... huhuhuhu

perut pon dah makin boroi ni..klu dapat buat..leh kempis sket..hehehe

Lizzie Yasmin said...

Sakit tapi best. Kalau tak sakit rasa tak puas. Betul tak. Tapi kalau bab pinggang memang patah semangat skit.

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
moga cepat sembuh naaaaaaaaaaaaaaaaaa