tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, March 19, 2015

Pertama kali makan grape fruit

Kalau masuk kelab diet di mana-mana FB, pasti anda dah biasa dengar kelebihan grape fruit ini atau bahasa melayunya, limau gedang.




Masuk AEON, nampak buah ini. Sebiji lebih kurang RM 2. Beli sebiji dan rasa sendiri. Boleh tahan. Sedap di makan macam itu.


Ada juga yang jadikan jus. Ikut tekak masing-masing.


Apa yang pasti, malam aku makan, esok pagi lancar membuang. Hahaha. Itu sebenarnya motif aku. Tapi kalau hari-hari nak makan limau ini, naya weiii. Mahal wooo. Makan sebelah sahaja pun dah cukup.


Apa pun, kena bersederhana.
Banyak kelebihan buah ini!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

nampak sedap

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
buah ni dok ada dalam fridge akak dekat 1bulan he3

Mayang ABDUL RAZAK said...

mahalnya yui... buat air pun sedap ni

syiela said...

baru try sekali...sedap

Ezy Loy said...

xprnh mkn limau gedang ni..
limau mandarin je sllu mkn.. hihi

azizah green line said...

pun xpernah makan pun buah ni

Diana Rashid said...

selalunya minum jus dia je...

lovelywa said...

limau ni dia punye masam mak oii..masam gile kan?? pastu macam pahit2 skit..tp mmg elok utk diet laa..

Azhafizah Md Nor said...

belum pernah rasa lagi..mahal juga ye sbiji tu

lynndamya said...

Salam, wahh buah ni boleh melancarkan sistem pembuangan ke? Hahaha, mmg sy akan cari dan cuba jugak buah ni..hihi