tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, September 22, 2015

Akal buntu nak update blog

Sekarang akal aku macam buntu nak update entry
Selalu dah macam-macam draft, tinggal nak olah ikut ayat sendiri


Maaf ya sebab tak sempat bw balik
Nanti mood ada, aku kunjung balas


Kena cari aura dulu
Huhuhuuu




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Murni Alysa said...

mood raya kut yui?? lepas raya ni mood stabil ler kannn?? kikiki

Eintan Nurfuzie said...

hahahah.. ptut lama x tgk yui..

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...kadang tu tak tau nak update apa...fikiran pun buntu jer....hihi

zazanizam said...

huhu sama ler kita..

Nurfaezah Abdullah said...

jgn lupa singgah blog fae ye hehe

zai zamree said...

sama la...hadoi....idea xdak

eima said...

janji mood bisnes ada .....

Azhafizah Md Nor said...

lately fiza pun macam tu..kena perah otak cari idea baru nampaknya..huhu

aizamia3 said...

Adakala akak pun macam tu jugak.. :(

Cik Ash said...

kak ekin mood update ada mood nk BW jap ada jap xde