tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, September 03, 2015

Nasi goreng telur masin

Hmmmm, aku tak pandai masak tapi aku ada inisiatif nak masak. Itupun kalau rajin. Maklumlah bujang, makan sendiri tak kisah sangat.




Ini menu makan malam beberapa minggu lalu. Tak pasti kenapa aku ambil gambar, Mungkin sebab tengok telur masin tersebut,


Inilah nasi goreng bodo ku namakan sebab masak cincai-cincai.


Makan dalam mangkuk. Perut sendiri, tak kisah.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

lia ummiirfan said...

simple tapi sedap! :))

Kesan pengambilan set kesuburan

Nory Zoulkefle said...

kekadang nasi goreng bodo tu lah yang paling berselera nak makan kan..

Normi Nieza said...

sdapnya..:)

nur anis said...

saya dari td geram tengok telur masin..

ajuya said...

mkn panas2 sedap je bodo2 pun. hehe

Farhain Azmi said...

itu pun dah nmpk sedap yui..

jemput singgah ke blog yong ye
http://akuhanyagadiskampung.blogspot.com

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...sedap tu nasi goreng dengan telur masin...akak pun pagi tadi sarapan dengan nasi goreng..hihi

eima said...

yui masak sekali ngan telur masin ke letak atas je telur masin tu ...cam sedap je

PeRdU cINta said...

Yang bodo2 tulah selalunya bertambah bila makan..

Siti Nurzafirah said...

nak telur masin yang merah ja boleh dak..? heee

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
telor masin memang pembuka selera :)

izzeyda said...

selalu yang smple dan bodo2 laa yang sedap.. masak untuk sendiri macam mana pun ok..

zai zamree said...

yg simple itu sedap

Azhafizah Md Nor said...

ikut resepi sendiri, rasa tekak sendiri kalau sorang² tu takde hal la kan yui..betul kata tu, ade inisiatif nak masak tu penting

Cik Ash said...

Nasi goreng telur masing yg simple sgt hihihi