tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, September 10, 2015

Bekal bujang : Nasi Goreng Atkins

Mood ada, adalah benda aku masak. Kadang mood takde pun aku masak. Konon terapi nak abaikan masalah yang jadi buat sementara.


Okay, aku rindu masakan orang diet atkins. Memandangkan bahan dah ada, aku pun buat "nasi" goreng atkin. Lagi superb sebab letak petai. Fuhhhhh, krup krap gigit petai!




Inilah bekal orang bujang. Makan pagi merangkap tengahari. Senang.


Yang mana berdiet atkins, pastikan anda faham apa yang boleh makan atau tidak mengikut fasa masing-masing. Diet atkins tak ketat mana andai anda follow dengan cara betul.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

nur anis said...

saya malam tadi masak nasi goreng petai versi bukan atkins.. hehe.. sodappp wehh rasa nak habiskan sekuali..

lia ummiirfan said...

wow! terbaekk :))

JOM FOLO saya

PeRdU cINta said...

bagus yui...teruskan ye..istiqhomah..

Puan ImanFarizul said...

sodapnya..lapo kite yang pose ni

anamizu said...

wahhh meleleh ayaq lioq ana tngok bekal Yui! hehe

Siti Nurzafirah said...

nyum nyum nyum.. sedap tu nampak...

shaFazie said...

terus akak rasa lapar tengok nasi goreng yui ini

Nurfaezah Abdullah said...

fae lebih berselera tgk telur goreng tu hehe

Ann Ishak said...

petai tu yang mahal hihihi

IbuNoey said...

hehe..betulbetulbetul..diet Atkins ni best sebenarnya.cuma akak masih belum bersedia walaupun Fasa 1 cuma seminggu..;)

eima said...

mana nasinye ..heheheehe

zazanizam said...

good luck yui !

Mardiah Diana said...

Salam singgah petang dik yui... telur mata tu...tak tahan tengok...hihi

AnAk dEneSor said...

fuyooo! kurus la yui pasni..hahah..pewittt

Jie Susanos said...

Huhu..petai tu yg best...

Bguskan diet atkins ni..org yg bz sampai xsmpt bersenam elok amalkan..

Eka Tikah said...

nasi digantikan dengan brokoli putih kan kak? ushh petaiiiii. hehe

husna zahidi said...

berselera tgk tp knapa tak dak nasi kak?? :D kita tak leh kalau tak mkn nasi nih, boleh demam.. :p

Azhafizah Md Nor said...

nak follow tu kekadang susah..huhu