tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, September 08, 2015

Sakit kepala

Semalam beli sup ayam, beli di pasar malam. Makan waktu berbuka.
Lebih kurang jam 9.00 malam, badan dah rasa letik. Kepala rasa tingtong sikit.


Terus terlelap padahal mata nak tengok running man sebenarnya.
Siap kunci jam lagi.
Akhirnya lena dibuai mimpi seawal 9 malam.


Bangun subuh, kepala rasa berat.


Aku memang macam ini, kalau masakan terlebih pak aji, sakit kepala menjadi-jadi.
Rupanya bukan aku seorang je rasa, rakan sepejabat pun sama.


Sekarang pun rasa sakit berdenyut, tetap tahan taknak telan panadol. Ubat sebaiknya adalah tidur.


Aku satu keluarga sama peelnya.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Eka Tikah said...

kalau makan kat kedai, tulah takutnya. diaorg masak suke letak pak aji byk2.

Puan Wawa said...

Nuyui, cuba elak letak aji tu.. Wawa tk pernah guna aji.. Agak2 garam ngan gula je..")

husna zahidi said...

sesetgh org mmg ada allergik mcm tu.. smoga cepat sembuh kak yui..:)

Siti Yang Menaip said...

rasanya betoi la tu.. lebih pak aji..
akak penah dapat.. makan kat kedai.. angkat2 sup tudia pak aji x larut pun lagi.. isk terus x jadi makan..

Nurzakiah Hanum said...

take care

Murniwati Awang said...

akak ni ada migrain..memang kalau termakan pak aji lebih akn jd skt kepala..jom tgk entry terbaru akak tentang urutan terapi..bgus utk skt kepala..

Kira Sakura said...

kan. sama la tatahan kepala makan ada pak aji ni. tapi bila time kerja nak tak nak terpaksa hadap jugak. dah nak bawak bekal malas. padan la muka sendiri *kata kat diri huuuu

Chot said...

Sama.