tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, September 18, 2015

Cincin idaman hati 2015

Ini sebenarnya cincin customer
Aku ambil gambar sebab sekarang aku berkenan pattern macam ini




Gigih aku punya target untuk tahun 2015
Cincin silang
Anggaran berat 3-4 gram



Tahun sebelum ini dah dapat, cincin juga
[ cincin idaman hati 2014 ]


Harap target tahun 2015 nak dapat cincin idaman hati macam di atas tercapai.
Aamin.


Target sendiri, duit sendiri.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

el said...

wahhh lawaaa cincin tu
nti beli dua ok..tuk iols 1 hehe

Siti Nurzafirah said...

cantik..

tapi, kalau dapat kat tangan orang ganas ni, mesti kemek.. huk2

Murni Alysa said...

tingkatkan usaha..inshaAllah ada la rezeki tu..akak doakan Yui sukses sokmo..Aamiiin!

nur anis said...

cun! siyes tak pernah jumpa..

Mrs Velentine said...

cantik jer cincin ni yui

eima said...

SEMOGA MURAH REZEKI ....CANTIK LA

Dunia Zumal said...

Wah cantiknya cincin idaman...

ayut said...

Ayut target 1 design rantai tgn...tp xpnh lg nmpk...nak jgkkk..heeee

IbuNoey said...

Amin...moga tercapai hajat tu ye..

Eintan Nurfuzie said...

hope yui berjaya..

Jom singgah blog : Nurfuzie.com

J.Syazwana said...

unik la yui. tapi tak boleh imagine camne nak pakai dia. haha

zai zamree said...

cantik tp klau akak msti kemek la...

Azhafizah Md Nor said...

cantik..nak jugak camni..unik design