tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, September 04, 2015

Kain Batik Tiga Serangkai

Pernah aku up entry Kain Batik Tiga Serangkai [entry]. Dah jual, haruslah ada juga untuk diri sendiri. So, aku tempah jahit kain batik tersebut.



Inilah contoh kain batik yang aku pakai. Senang iron & selesa di pakai. Boleh guna pakai bila-bila.


Kalau ada yang berminat, boleh roger aku 019 2331810 untuk pertanyaan dan pembelian. Aku akan update stok yang ada ya.


Jual murah saja, 2 meter RM 20.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Emy Effendi said...

eh, cantik la :)
boleh pakai dengan blouse!

warna ape je ade kain batik tu? :)

PeRdU cINta said...

cantik la yui..

azizah green line said...

cantik yui pakai.. kalau dah siap nak juga beli.. xsuka tempah2 o jahit ni..hahaha

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui....cantik lah dik...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
nomei3
kainnya & orangnya he3

Eintan Nurfuzie said...

ahhaha.. mcm cucuk 3 serangkai je..

Azhafizah Md Nor said...

sesuai je tengok dengan blouse tu

Murniwati Awang said...

cantik pulak kain batik ni

el said...

kain batik skrg semua cantik2
nti org berpantang nak balik dr hospital leh pakai ni cantek sgt hehe

Cik Ash said...

Comelnya

Siti Yang Menaip said...

wow cantik2.. senang nak sarung bebila kan..

Emy Effendi said...

Yui, takde yang dah siap eh? berminat jgk ni. hehe