tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, September 01, 2015

Gaji ahli CMD 2 kali sebulan

Tahniah tahniah tahniah buat ahli CMD yang dapat gaji pada hari ini. Salah satu yang seronok dengan CMD adalah "gaji" yang diberikan adalah 2 kali sebulan. Ada jualan, ada gaji. Kadang takde jualan pun ada gaji tau, itu namanya bonus!


GAJI AHLI CMD

Setiap 1 hb & 16 hb ( untuk pengguna Maybank )
Lain-lain akaun akan lewat 1 - 2 hari


Seronok kalau tiap-tiap bulan ada income sampingan macam itu. Walau RM 50, ia sangat bererti!


Yang macam aku, esoklah gajinya sebab letak akaun CIMB. Tak kisah lewat asalkan duit masuk dengan selamat, InshaaALLAH.


Berminat nak buat income / cuba CMD, boleh bagitahu daku agen sah CMD.


MYPRK1135361
Nurul Yui ( FB )
019 2331810 ( whatsapp )


Jom tengok testimoni CMD yang lain



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Siti Nurzafirah said...

nak jadi ahli CMD jugak..!

PeRdU cINta said...

alhamdulillah..boleh lebih menyimpan..

Tasha Aqisha said...

boleh menabung..simpan utk kgunaan masa depan

Murniwati Awang said...

Alhamdulillah rezeki

azizah green line said...

tahniah yui..rezeki yui berbisness

azizah green line said...

ezeki yui berbisness..tahniah

Eintan Nurfuzie said...

rejeki kan.. x blh hrp gaji semata mata

eima said...

menarik kan ..... tahniah yui ...

Mardiah Diana said...

Bestnya dik yui dapat gaji 2 x dlm sebulan...hihi

zai zamree said...

ckit pon rezeki

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..rezeki orang yang berusaha :)

Cik Ash said...

Menarik ni teringin nk join la