tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, September 02, 2015

Contoh baju siap dari batik songket prada

Ini adalah contoh siap dari batik songket prada. Kualiti InshaALLAH terbaik sebab kain cotton yang lembut & selesa untuk pakai. Tak tipu punya sebab daku jual, daku akan cuba dulu. Heeee.




Lepas ini entry kain batik songket prada yang available. Harga aku ambil untung adalah RM1-2 saja. Jadi mohon jangan minta diskaun sebab che' tak tau nak potong hat mana lagi. Huaaaaaa.


Mungkin akan ada sesuatu yang menarik menanti untuk para pembeli. InshaaALLAH.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Farhain Azmi said...

cantiklah baju kurung tu.. dok tgh plan nak beli baju kurung jg ni

jemput baca
http://akuhanyagadiskampung.blogspot.com/2015/09/idea-menanam-daun-bawang-tanpa.html

Nurzakiah Hanum said...

singgah rabu
hari ni anum bz sangat2
x sempat BW

PeRdU cINta said...

cantik..

azizah green line said...

cantiklah yuii..macam tredn pula sekarang ni corak ni

Siti Nurzafirah said...

ohoii.. cantiknya....

izzeyda said...

Cantik laa..

Mardiah Diana said...

Cantiknya dik..berkenan pula...hihi

zai zamree said...

cantik...

Azhafizah Md Nor said...

cantiknya dah buat baju..agak² buat jubah pun menarik jugak kan

Cik Ash said...

Cantiknya