tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, September 10, 2015

Gara-gara terpengaruh dengan cerita Makcun

Masih ingat aku ada baby-baby baru dalam rumah. Cik Tam dapat anak 3 ekor. Semuanya tak sama langsung macam dia. Hehehe. Anak bapak mungkin.



D.O.B : Hujung bulan Ogos 2015


Adik aku bagitahu, sebenarnya mereka bertiga dah ada nama. Aku baru nak fikir nak letak nama apa rupanya mak aku lagi hebat.


Jantan : Akob
Betina : Mokcun & Atol


Aduhai!
Nasiblah kalian sayang, nenek kamu bagi nama macam itu. Itulah, pengaruh tv lebih! Tak memasal anak kucing pun dapat nama inspirasi dari cerita Makcun.


Lepas ini kena mandulkan Cik Tam pula. Kuota dah banyak sangat, kena sekat apa patut.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Mrs Velentine said...

wah....nnt nak buat juga lah klo kucing kat rumah tue beranak

Farhain Azmi said...

hahaha..kelakarla boh nma akob, mokcun dan atol tu.. agak2 akob tu gatai tak?

nur anis said...

tomei!!!!

Eintan Nurfuzie said...

ahhaha.. namanya mmg up to date

Mila Hilas said...

hahahaha.....lucu nama.

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...comelnya mokcun...hihi

Nieyl said...

Salam khamis...
Singgah pagi melawat kawasan :)

Jie Susanos said...

Haha..ok ape nama makcun...

Puan ImanFarizul said...

dasyat la penangan mok cun..kami suka sgt tau citer tu

salmiah awang said...

comel mok cun.hihi

eima said...

MOKCUN PUN MOKCUN LA .....
JANJI AWAK COMEL KAN.. HAHAHA ATOL TU AKU TATAHAN HAHAHA

zazanizam said...

hahaha hebat2.. mokcun pun kelassss!

anamizu said...

amboi nama dia Mokcun no! hehe

Siti Nurzafirah said...

hahaha.. omey angat..

mak cun ye...

PeRdU cINta said...

yui..boleh lancarkan produk baru..bedak sejuk..

husna zahidi said...

aloloo comelnyaa elok laa tu dgn nama memasing.. hahaha..

Azhafizah Md Nor said...

pengaruh cinta mokcun ni..comelnya! warna kelabu asap eh?