tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, September 04, 2015

Yamaha Y15ZR ( gabungan LC + FZ )

Haritu ada singgah kedai motor. Nampaklah model baru dari Yamaha. Gabungan dari LC + FZ, 150. Erm erm erm, bila dipegang dikelebek, tak kenan. Hahaha!




Belakang dia macam pelik. Depan rupa LC. Spec lain aku baca macam itu aja. Dah tak kenan, tu buat tak tau.


Aku dah pakai LC, cukuplah setakat itu. Kalau nak tambah laju, nanti tukar cdi ke apa namanya entah. Adik aku pakai FZ, aku dah pernah bawa, bolehlah. Huhuhuuu.


Harga motor di atas lebih kurang RM 8k.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

el said...

moto yg tingin nak naik KTM or scrambler..ntah bila leh naik
lau dpt seketul bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee haha

nur anis said...

lc pun dah cukup laju apa...hihi

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
akak tak gheti bawak motor he3
sekian

Murniwati Awang said...

cantik juga

zai zamree said...

mahai nau motor lani no

azizah green line said...

suami jijah pakai FZ..lajuu! jijah xberani bawa sbb tinggi.. LC cantik la.. kalau gabungan ni mmg meletopp!

Mardiah Diana said...

Cantik....akak tak reti bawa motor ni...hihi

Azhafizah Md Nor said...

wah ade model baru eh bergabung 3 model tu..kalau fiza scooter ego je la..yang lain xleh sebab tinggi untuk orang yang rendah ni..huhu

Cik Ash said...

Kak ekin motor or kereta xreti la tengok saja la

Siti Yang Menaip said...

wow boleh tahan Yui sembang pasal motor.. akak mmg kelaut laaa pasal motor2 ni..