tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, September 17, 2015

Reward untuk diri sendiri hasil bonus CMD

Dah dekat 2 bulan aku bersama CMD. Guna & jual. Bila dah berjaya guna, lebih mudah nak kongsi pengalaman kita pada pengguna CMD yang baru. Alhamdulillah, rezeki dengan CMD.


Untuk "menampakkan" hasil bonus CMD, salah satunya aku beli loket emas untuk diri sendiri. Terkenan pula dengan huruf N mewakili Nurul.





Hasil bonus CMD :
1) Belanja keluarga ( biasanya makan di luar )
2) Keperluan anak bulus
3) Diri sendiri ( loket )


Alhamdulillah. Korang pun boleh dengan CMD kalau rajin berusaha. InshaaALLAH. Moga rezekiku dengan CMD panjang.


Berminat nak tambahkan pendapatan sampingan dengan CMD, boleh roger daku.


Agen sah CMD,
MYPRK1135361
019 2331810


Jom tengok testimoni CMD :




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Murni Alysa said...

tahniah..akak pon klu dapat bonus Shaklee suka beli barang mainan anak & gadget didapur

anajingga said...

semoga terus sukses yui :)

eima said...

tahniah die ..paling penting asingkan bonus utk parent dulu....
kemudian utk zakat ...atau sedekah ...kemudian keperluan dan reward diri sendiri ....inshaaAllah rezeki bertambah

cik hani said...

tahniah.. reward utk diri memang sangat puas hati kan..

safurara said...

tahniah YUI~

Ibu Lala said...

Wah syoknya dapat emas. Emas mahal betulkan skrg. Rs cam x mampu nak beli

AMIIZAA said...

alhamdullilah murah rezki:)

Siti Nurzafirah said...

Alhamdulillah.. banyak bonus dia tu...

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah berkat usaha Yui