tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, September 29, 2015

Si comel diberi nama Kaka

Lagi aku nak kongsi pasal si comel. [part 1] & [part 2]. Yang ini gambar hari kedua dia bersama aku. Dah bagi comel-comel.




Tengoklah keletahnya yang sangat manja walau dia kurang sihat sebenarnya. Sekarang dalam proses pemulihan. Aku bagi ubat & cmd untuk rawatnya.


Moga cepat baik ya sayang. 


Serious, kamu sangat manja. 
Rasa lebih terhibur dengan keletahnya berbanding keletah manusia yang bermacam ragam!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Siti Nurzafirah said...

alahai.. manjanya...

habis kucing kat rumah mati...

baham dek anjing.. sobbb

Eintan Nurfuzie said...

hai kaka.. acik yui sangat baik tau..jg, jgn nakal2.. ahhah. akak pon dhbertambah dah ni anak cucu
Jemput singgah blog Nurfuzie.com
Entri promosi Tawaran Iklan di Blog Nurfuzie.com Serendah RM10
dan entri ini Malaika Oil - Produk Semulajadi Terbaik Untuk Kulit Anda

Izzati Ghafur said...

comelnya dak tecik meow meow ni

eima said...

comey .... mcm tuan die

aTieYusof Family said...

memang betul2 comel dan manja tu sis...
kadang letih dgn pelbagai ragam manusia kan..hihi

Ezy Loy said...

semoga cepat sembuh kaka!

comel kaka!

zazanizam said...

eh, sama besar je dgn Manja kza hehehe..

Murni Alysa said...

semoga kaka cpt sembuh

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah jaga elok elok yui...pahala yang kita cari..

Shahida Dzulkafli said...

Comel je..

Ann Ishak said...

kalau dekat ipoh dengan kl ni, dah lama saya nak ambik kaka ni...comel bebenor rupanya

Dunia Zumal said...

Comelnya Kaka tu ^-^

Azhafizah Md Nor said...

comel Kaka

Cik Ash said...

alolo manjanya kaka ni

tiga lalat said...

manjanyerr ;p