tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, September 15, 2015

Bila pelanggan CMD takut nak beli yang murah!

Pernah tak anda fikir, nak dapatkan sesuatu tapi nak yang murah? Alaaaa, semua orang nak murah. Sekarang zaman kena fikir duit. Kena jimat!


Cuba baca apa kata pelanggan berikut pasal CMD.




Betul juga apa katanya. Setakat beza harga tak sampai RM 10 tapi buat diri was-was pun tak syiok jugakan?


Apa pun pilihan di tangan anda sebagai pembeli yang lebih bijak.


Kesimpulan, pelanggan di atas telah pilih pakej ahli CMD untuk dirinya & buat sebagai pendapatan sampingan. Alhamdulillah.


Agen sah,
MYPRK1135361
019 2331810


Jom tengok testimoni CMD yang ada


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Diana Rashid said...

memang pun..rasa sesuatu sangt kalau satu2 barang yang dah ditetapkan harga tapi ada sorang yang jual murah.Rasa was2 la pulak..kan?Biasa nya macam tu la..mesti ada sesuatu sebab tu dia jual murah dari harga biasa..

Murni Alysa said...

betul tu Yui..sebagai pelangan kita kena bijak memilih..jgn mudah tertipu dengan org yang nak ambik kesempatan..jual barang fake dengan harga murah..bila guna tak berkesan kita juga yang rugi..

Dunia Zumal said...

Kekadang bila terlalu murah memang orang terfikir. Ini melibatkan perubatan dan perlu dimakan berbanding phone clone tak melibatkan mudarat kepada kita...

Jie Susanos said...

bgus...

dia telah memilih yui utk membeli..

Jie Susanos said...

bgus...

dia telah memilih yui utk membeli..

Azhafizah Md Nor said...

kalau harga jauh lebih murah memang was was nak membeli..takut fake