tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, September 30, 2015

Kucing ke-12 dimandulkan : Masdo

Masdo ini anak Kika. Tinggal 2 ekor saja waris Kika yang ada selepas kematian Kaka & Kiut. Masdo ada adik, namanya Silver. Wah cerita salasilah keluarga plak kan! Hahaha.


Oh ya, Masdo aku dah neuter/mandulkan pada 3/9/2015. Adik perempuan aku yang bawa sebab aku tak cuti. Memang tabiat aku, asal deme cuti panjang, aku akan suruh deme bawa mana-mana kucing yang memerlukan ke veterinar.


Nama : Masdo 
Nama manja : Mas
Jantina : Jantan
Neuter : 3/9/2015



Alhamdulillah seekor demi seekor aku cuba mandulkan bergantung kepada situasi kewangan. Oh ya, dana untuk meow masih ada. 100% hasil jualan akan aku gunakan untuk anak-anak bulus di rumah & jalanan.





Terima kasih kepada yang sudi war-warkan jualan ini & terima kasih juga buat mereka yang sudi menderma tanpa membeli. Moga ALLAH murahkan rezeki kalian. 


Entry proses spay/mandulkan kucing betina :
Kiut  (mati 12/9/2015)


Entry proses neuter/mandul kucing jantan :
Shinchan
Kaka (mati 6/8/2015)
Muna


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Jueliza Jamani said...

org kedah panggil kasi kucing.. sebab kasi tak nak dia pancut kencing merata2..

Dunia Zumal said...

Kucing Pak Long bila dimandulkan jadi membesar. Berat dia dekat 7kg kucing kampung biasa jer...

eima said...

nanti pupus la keturunan kaka ... klu semua dah di mandulkan tak sempat nk tambah keturunan .... hehehe

azizah green line said...

banyak da di kasi mandul..

aRz MoHa said...

bagus kongsi pasal kucing

izzeyda said...

banyak kucing Yui.. kucing yang dah mati dalam masa terdekat pun ada ya.. jangan sedih2 tau..

Azhafizah Md Nor said...

cantik mata dia...bulat je.

Siti Yang Menaip said...

insyallah.. niat nak bantu moga berterusan dan murah rezeki slalu =)

Cik Ash said...

abam masdo hihihi