tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 27, 2016

Bila orang perempuan mencandat hotwheels

Hahah, tajuk kemain kauuuu. Tapi memang betul pun. Orang perempuan lain kebanyakan mencandat tudung AJ, aku mencandat hotwheels.


Yang mana kena ambil, memang ambil.
Heeeee, sebenarnya ini antara untuk koleksi Shafiq. Ada yang dia simpan, ada juga dijual semula kalau ada yang meminta.




Pelbagai harga korang boleh jumpa. Tapi bila ada promotion, ambil jela. Bukan senang nak dapat. Tambah kalau hot item, laju ajeee habis!


Nanti aku letak kat IG : Nurul Yui Collection hat mana nak jual. Kena tunggu big boss bagi gambar molek dulu.


Huuuuu, kalau tanya aku, apa aku suka kumpul, jawapan aku adalah EMAS. 
Wakakakaka!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Anum said...

wow peminat tegar nie

zazanizam said...

hahahaha kita pun suka emas! hehehe

NabilaHasyim said...

bagus sgt kumpul emas, boleh jd geng la kita, hee

Dunia Zumal said...

Berkenan pulak tengok Hotwheels tu ^-^

Unknown said...

ni kalau nampak hakimi suka dia

Fairuz Aqilah said...

Bestnya! Boleh jugak letak dalam kereta buat hiasan, pastu jadi pembakar semangat hari-hari tengok untuk dapatkan yg real! Ehhh... Hehehehe ;)

Zafirah Kama said...

perempuan dan emas emang tidak dapat dipisahkan...

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Hihihi. Sama la kita. Sapa tak suka emas! =)
Adik aina suka gila kumpul hotwheels ni. kdg kdg bersepah tu tak tahan.

sitirohaida said...

tetiba macam cantik buat perhiasan depan tv...hehehe

Azhafizah MN said...

kumpul buat koleksi yui..ni limited edition ni.bukan senang nak dapat