tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 07, 2016

Makan Best : Chicken Chop RM 5 di Ipoh, Perak

Selalu bab makan-makan biasa dapat info dari group Ipoh Ipoh Ajer. Jadi, haritu dengan berani nak cuba chicken chop RM 5. Susah nak jumpa harga macam ini!






Pendapat peribadi :

1) Ayam digoreng ( biasa ) dan saiz sederhana
2) Sos tak cair & tak pekat. Sedang-sedang aje
3) Bersesuaian dengan harga



Menu kedua yang aku rasa malam itu juga, char kotiau. Harga kalau tak salah RM 4.50.


Pendapat peribadi :

1) Kuah rasa biasa-biasa
2) Ada udang 2-3 ekor
3) Bersesuaian dengan harga


Lokasi Area NaNa Tomyam Pengkalan Pegoh ,
Depan Kedai Runcit Sri Helang
Boleh search waze Santai Divider
Waktu 6pm-11pm



Kalau datang habis jangan marah yeeeee 
UNTUK TAPAU SIAP2 KALAU TAKUT DAH HABIS KE 
BOLEH ORDER CALL TERUS 014-241 5653 (SYAFIE)


Kesimpulan, untuk edisi bajet, aku memang sarankan korang cuba di kedai ini. Kat tempat tu, ada macam-macam lagi jualan dari peniaga lain. Tinggal korang pilih nak makan apa ok.


Selamat mencuba!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nurul Baidurah said...

sedap nya Yui chicken chop tu....murah lagi...yeeewwwwwwwwwwwwww...

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya kalau ke sana lagi nak terjah

SYANI said...

Menarik & murahnyeeeee... Nanti balik Ipoh boleh try makan kat situ.

Inani Hazwani said...

Murahnyaa Chicken Chop :D

azizah green line said...

chicken chop tu murah sgt dahh

Permatabiru said...

nmpk sedap..nak cari jalan xtahu..xda waze..hehe

eima said...

MANA NAK DAPAT DAH HARGA TU ...MURAH TU

Diana Rashid said...

Murah nya..tapi cha kuew tiau macam mahal la kalau udang setakat 2,3 ekor..

Keladi Ubi said...

yup...murah....kalo lah ada kat klang vlly ni kan bagus...

Farahain ZFA said...

uishhhh sedapppppnyaaa... :)

Yun Sing said...

Nampak sedap ") Murah pula tu ^^

Athirah Diyana said...

perghhh! murahnya! portion pun besar

Jie Susanos said...

murahnya yui..

ada gak org jual dgnharga cam tu..