tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 06, 2016

Udang KFC yang nampak sedap dalam iklan

Asal tengok tv aje, time iklan nampak pula iklan KFC. Paling tak menahan tengok rupa udang. Ala, yang katanya dililit dengan mee kentang ke apa entah namanya.


Nak beli sendiri tak terbeli-beli.
Minggu lepas opis ada buat makan-makan sikit sebab guard dah nak berhenti kerja. Jamulah KFC. Ambil set dinner yang sekarang dah naik harga dan tambahan udang yang konon sodaaaappp tu!




Komen aku tentang udang ini
Serious takde rasa apa! Bukan satu aku makan, adalah 3-4 ketul. Rasa kosong. Macam takde apa. Yang ini memang aku tak tipu ok. Udang tu takdelah besar mana, yang melebih tu kentang aje tebal.


Tanggapan aku sebelum makan, kotlah dapat rasa lada or cheesey atau seangkatan. Tapi yeleeeekkk! Hambar!


Kalau nak tahu, harga seekor dekat RM 2! Bagi aku sangat tidak berbaloi!! Tapi kalau korang rasa nak cuba, cubalah. Tekak lain-lain. Heeeeeee.


Nasib bukan duit sendiri. Hahahaha. Kalau tak, membebel je kat diri sendiri.


Kalau buat tambahan sos lain pun rasanya lagi baik. Takdelah kosong je rasanya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

eima said...

mmg dari ari tu nk komen pasal ni... tp mls nk update ....
aku try mkn waktu mula2 keluar ... september 2015 ari tu ... mmg taksedap ...

Anum said...

x pernah cuba lagi

Sally Samsaiman said...

tgk pun tak terasa nak beli...hahahaha...sbb tau dia mahal sangat

Murni Alysa said...

memang tak da nafsu pon tengok potato wrap prawn ni..dah tahu mesti indah kabar dari rupa ni..

sitirohaida said...

beli tuari..alahai...tengok dalam iklan memang beso dan nampak mabless...bila beli..rasa mengecewakan pulak

miss eimanhikmah said...

alamak tak sedap ke...ehmmmm

wahida said...

hahaha...aku kalau kfc kuar produk baru, mmg aku tak caya sungguh...semuanya tahap longkang...grrrr...

nok, nnt aku gaji aku nak lotion tau...
tapi gaji 25hb..hehe...remind me plisss...

Wak Lat said...

tgk gmbr mcm sedap jee., hehe2

PERMATABIRU said...

makan 1 box x cukup ciputt aje...hehe..

E'in said...

e'in pun dh mkn udang tu.. rase die mmg menghampakan..

Zafirah Kama said...

hahaha.. KFC memang selalu macam tu.. iklan nampak best, tapi hakikatnyaaaa .. isk2

Unknown said...

nasib baik la tak terasa nak makan udang ni.. tengok je iklan2nya macam best!

Chot said...

kali pertama mkn,... mmg rasa xterbaloi.xsedap. tp kali kedua makan.eh eh. sedap pulak. Sbb org belanja kot. tu tiba2 sedap.hahah

anakdenesor said...

pergh..buat sakit hati je gituw..gerrrrr

Anum Abdullah said...

udang kfc tak sedap..

jie susanos said...

emm kalau gitu ayam jer la yang sedap..