tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, January 04, 2016

Menyegarkan diri di pagi Isnin 2016

Isnin pertama di tahun 2016. Banyak benda bakal & terjadi pada hari Isnin ini. Tak gitu?


Ada yang menghantar anak-anak ke sekolah
Ada yang sambung bercuti
Ada yang mc
Ada yang masuk lambat akibat terlebih cuti
Ada yang bersemangat nak kerja
Ada yang lemau di pagi hari
Ada yang tak sabar dapat bonus

Dan macam-macam lagi. Korang kategori mana?


Aku kategori biasa-biasa. Pagi lemau tapi kejap lagi ok. Hahahahah!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

LEMAU SEBAB JALAN DAH MULA SESAK
HEHE

Athirah Diyana said...

lemau gak ni. huarghhh!!!!

Cik Itah said...

betul..macam macam yang berlaku hari ini..sy pulak terlambat bangun sampai hampir terlepas waktu subuh huhu

husna zahidi said...

husna plak kategori nak kena study tp dok blogwalking lg..:p

Siti Nurzafirah said...

hahaha.. kita samaa.... ^_^

Dunia Zumal said...

Tengah bersemangat nie Yui. Hehe ^-^

Nur Najah said...

sambung cutiii yeyy ! :D

aRz MoHa said...

ARz kategori cuti...

Nurul Baidurah said...

Singgah pagi yui...

anak denesor said...

sama la,lemau je ha pepagi..nk updated blog pon lemau