tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, January 12, 2016

Jari mengembang di pagi hari!

Aku sebenarnya ada cincin, cincin tu saiz orang kata lepas alami proses penurunan berat dan pengurangan inchi, aku beli cincin ni.


Pagi tadi nak pakai, rasa ketat!
Huaaaaaaa. Tapi kan tapii bila pakai kat jari tangan kiri, elok molek pula.


Agaknya jari kanan je mengembang pagi hari. Sedapkan hati gitu. Hahahaha!
Bila aku bandingkan sebelah menyebelah, memang nampak jari kanan tu "gemok" sikit.
Ok sabar, sat lagi bolehlah pakai jari kanan balik. Heeeeeee.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Rizziela said...

apa tandanya tu

eima said...

SIZE KIRI DAN KANAN AKU MEMANG TAK SAMA DAN JGN HARAP AKU NK BOLEH PAKAI CINCIN JARI KIRI KE JARI KANAN ...

Nurzakiah Hanum said...

betul anum pernah alami

E'in said...

cincin tu bg petunjuk suruh diet ke cane? hihi

Nurul Baidurah said...

maknanya bila cincin dah tak muat kat jari sebelah...tu erti nya dia suruh Yui diet...hihi...

NabilaHasyim said...

tgn kanan byk buat kerja tu, sbb tu besar sikit..

sy kidal, kiri yg besar..

heee

Azhafizah Md Nor said...

size jari kiri kanan selalu tak sama..kanan gemuk sikit..hihi.