tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 13, 2016

Review peribadi : Kit Kat Chunky Cookies & Cream

Aku sekarang jarang sangat nak makan manis manisan ini. Entahlah, sejak terjebak Diet Atkins, aku boleh control benda-benda manis. Contohnya coklat, gula, air manis, kek. Pelik bin ajaib aku berjaya atasi!!


Okay berbalik pada tajuk.
Waktu shopping barang rumah dengan family, mata ni kenan benar tengok Kit Kat plastik biru ni. Macam menyuruh tangan ini capainya & bawa dia pergi dari rak. Waaaah, metafora sungguh!




Bagi aku secara peribadi, bolehlah. Tak semanis Milo Nugget. Jenis Kit Kat ni, boleh ku katakan sedang sedang sedap. Aku lagi suka yang original ala yang ada dalam aiskrim juga tu.


Harga dalam RM 2.50. Nak ulang beli selalu idaklah, sekali sekala takpe.


Lepas ini nak rasa Hersye Cookies. Haritu cari takde stok. Sedap gamaknya sebab stok itu je takde. Heeeee.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nieyla Nadia said...

Peminat Kit Kat ek?

Anum said...

nak cuba la

Anum Abdullah said...

macam sedap

eima said...

hmm nampak cam menarik ..aku suka rasa mende baru ni

Yun Sing said...

Lama tak makan kit kat

Unknown said...

bagus la yui kurang kan manis..bukan elok pun manis2 ni..takut diabetis..

Wak Lat said...

wak pon nak kene review jugakla kitkat nih., hikhik2

Unknown said...

sakan gak laa harganya tu ye.. beli utk rasa boleh laa..hehehe..

Cik Ash said...

assalamulaikum.. hai husna lama tak datang sini... maaf taw... kak ekin tak dapat blogwalking selalu sebelum ni...

Azhafizah MN said...

tak pernah lagi rasa kitkat ni