tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, January 29, 2016

Bento pertama 2016 untuk kami

Heeee, oklah, 27hb lepas aku cuti sebab nak hadirkan diri ke seminar emas. Jadi aku heret sama si Shapit tu. Biar dia sama celik! Hahaha.


Biasanya kalau kami jumpa, mesti aku masak sikit walaupun aku tak pandai masak. Lalalala. Haritu aku terlebih rajin + dia beria cakap tak pernah rasa salmon, aihhh gigih aku cari pagi tu untuk beli. Nasib dapat salmon segar.




Nama Bento
Salmon mati ditelan sotong!


Jadi ini jelah yang aku masak aritu. Benda mudah sesuai dengan diri yang pemalas. Hahahaha. Nasib baik dia makan bagi habis kecuali strawberry sebab dia tak minat. Manalah aku tahu sangat apa dia tak kenan. Kuikui.


Inilah bento pertama 2016 untuk kami. 


Harap lepas ini rajin untuk berbento buat bekalan sendiri. Kata nak jimaaattttttt ;)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cutenya

noorhaidaz eyda said...

tetiba rase lapar tgk bento ni...

Nor Adzwaty Rokkafella said...

apasal comel sangat pencucuk strawberry tu? :D

eima said...

kim salam shapit ..lama tak dgr berita dia .... makin bolat ke die tu ....

Siti Nurzafirah said...

comel sangat.. rajinnya yui

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Rajinnya Yui..best tu bento ikan salmon :D

Rapunzel Cikilolo said...

takpe yui. lps ni masak nasik pulak. conform shapit minat

:)

Noor Atikah Ramli said...

comelnyaaa . nak jugak blaja buat bento nie . yui ajarlah ika . hehe

NabilaHasyim said...

wow seminar emas, menarik tu!
nanti share ekk..

hari ahad ni pun nak pi seminar jgk, dah lama xjoin apa2 seminar..
otak dah tepu dgn minyak masak, macam mana la hari ahad ni, huhuhu

Dunia Zumal said...

Bento yer, first time dengar ^-^

zazanizam said...

meh sini kzaza habiskan stoberi tu hihi..

Farahain ZFA said...

comelnyaaa. :)

Yana Libra said...

rajinnye hias2 :)

Rizziela said...

anak saya suka saya buat bekal biasa aja..x suka berhias2 bagai..anak lelaki la katakn

Jie Susanos said...

Pergh..bt bento plak..

Ok x seminar emas tu..

Eka Tikah said...

wahh, nak berbento jugaklah. comel je. hehe

Azhafizah Md Nor said...

amboi nama dia..tak nak mengalah..comel je bento buatan yui..