tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, January 05, 2016

Cultured Milk Drink : Calpis Mango

Rajin tonton rancangan Juara Parodi? Selain dari mendapat tajaan Aurawhite, aku perasan ada air jenama Calpis.


Mula-mula memang aku tak tahu kewujudan air ni. Lagi-lagi bertambah confuse dengan jenama Caliph. Sebutan macam lebih kurang. Heeeee.




Yang aku nampak ada 2 perisa. Original & Mango. Aku pilih mango sebab aku suka! Takdelah, sebab lama tak makan buah, ambillah yang ini.


Harga sebotol besar 1 liter lebih kurang RM 4+. Sedap juga airnya. Lain sikit dari jenama air kultur yang ada di pasaran.


Korang cubalah, lain orang lain tekak!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

safurara said...

ohhhh nt leh cuba.hehe

Nurul Baidurah said...

wahhh...mcm sedap ni...nak cuba lah..

Nurzakiah Hanum said...

wow kena cuba nie

Yan Ty said...

Takde TV tapi mmg takpernah tahu kewujudan air ni.. nnt klu terjumpa boleh la try

Shahida Dzulkafli said...

Nampak mengancam dan sedap.. Ada eh jenama nie.. Nanti leh try cari..

azizah green line said...

macam sedapp je nih..

Athirah Diyana said...

tak tengok juara parodi so tak pernah dengar brand ni. tapi nnt boleh try cari ;)

anak denesor said...

so far x pena tahu air tu..maap beta kan duduk dlm tempurung..hehehe

Harrisya Zuraida said...

ade jual kt 7eleven

Merah duniaku said...

Lagu iklan calpis tu ape ea?

Unknown said...

Pip pip pip pip calpis.. Sgt sedap air nye.

Tazrin tazrin said...

Pip pip pip pip pip calpis
Sedap sungguh2 air ini. Terbaik.

Leeza NM said...

Yang kecik brp???

~Cik Blogger~ said...

Sy ada jual lbh murah dr hrga pasaran..tp area Putrajya sahaja..klu luar nnt korang yg rugi sbb dtg putrajya sbb calpis je..xberbaloi langsung..hee ready stok hbs..tgu lps raya.tq. tumpang iklan 😂

siti najwa said...

Brp rm ye