tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, January 19, 2016

Pengguna CMD [Revell] - Yui vs CMD

Kemain tajuk ea takmau kalah. Eh tapi memang betul saja nak buat tajuk gitu. Alhamdulillah, setakat ini memang serasi dengan CMD terutama untuk pelawasan. Memang aku syorkan untuk diri aku sendiri sebab ada kesannya.




Dah hampir 5 bulan aku setia dengan CMD, apa yang aku nampak, aku memang sesuai guna untuk pelawasan & kulit. Memang terbaik untuk diri sendiri!


Kan aku pernah cerita, kalau kita tak guna, kita tak tahu apa keistimewaan dengan diri kita. Serasi ke idak, elok terus pakai ke idak. Alhamdulillah, ini antara produk yang tak pernah miss guna. Kadang tak pakai pun selang beberapa hari je. Heeeee.


Macam-macam kegunaan CMD. Rajin-rajin klik entry aku mengenai CMD.


Yang penting satu keluarga boleh guna. InshaaALLAH. 
Aku akan guide mereka yang beli dari aku.



Agen sah Revell ( CMD & Klenz ),
��Nurul Yui
��019 233 1810

#cmd #cmdperak #revell #penggunacmd#cmdpelbagaiguna




Jom tengok testimoni CMD yang lain


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Zafirah Kama said...

Nak pakai jugak untuk kurus.... huk2

Anum said...

nak jugak

Unknown said...

Betul Yu..selagi tak cuba selagi tu la kita tak tahu kesan nya untuk kita..kadang2 kita ni rasa badan kita ok dah..bila dah try baru tahu badan rasa lebih baik dari sebelum ni..

Unknown said...

kulit yui pun cantik dah

Anonymous said...

yui...

cantiknya yui sekarang

:)

sitirohaida said...

emmm...macam best je produk ni

Cik Itah said...

boleh kurus kah?? hihi sy tengah on diet ni haha

Dunia Zumal said...

CMD memang hebat kan ^-^

Azhafizah MN said...

pernah guna untuk gatal gatal, kekadang rasa pedih sebab dia garam laut kan.