tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, January 22, 2016

Mendaftar dengan Woop untuk kumpul mata ganjaran!

Kalau blogger tak share, memang aku tak tau. Sebelum ini dengan *** ( aku pun lupa nama sebab menipu ) penat-penat aku buat survey, hareeee takde guna!


Memandangkan ada sorang akak tu update dia dah beberapa kali tebus point dengan Woop, jadi aku anggap ia adalah benar. Aku laju saja daftar. Tak salah mencuba. Sambil-sambil jawab soalan, sambil kumpul point. Cukup, boleh tebus.


Korang yang belum daftar, daftarlah
Senang aje. Sambil online tu boleh juga buat. Takde hal! Mudah belaka.




Harap yang ini memang betul. Kot sampai satu tahap aku mampu tebus, wajib aku buat entry untuk war-warkan lagi. Mehmehmeh.


Hari pertama daftar dah dapat kumpul 280. Jadilah tuuuu =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

Rizziela said...

saya baru aja mendaftar.. best gak

el said...

k.el duk tgu reedem woop ni xdpt2 lagi..mencikkk!!haha

anakdenesor said...

untuk apa ni?xfaham huhu

jie susanos said...

wooo kumpul mata..

Azhafizah MN said...

nanti nak terjah juga..tq yui share :)