tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, January 19, 2016

Cinta Si Wedding Planner

Selalu aku layan running man kat TV 9, lepas itu dah ganti cerita korea yang tak berapa menambat hati aku. aku beralih ke cerita cinta si wedding planner.


Mula-mula tengok biasa je sebab pelakon pun baru-baru kecuali Ady Putra.
Tapi bila sampai part Bazli yang bikin aku emo jee, terus layan cerita ni. Hahahaha!
Kuasa pengaruh melalui drama!


Tengok episod semalam, menggembirakan sebab dah bertunang. Tapi alih-alih Fariz taknak kahwin pula pasal girlfriend lama. Aihh, ni sorang lagi bikin gua emo.


Aku harap aku rajinlah nak tengok pengakhiran. Kalau tak, siaran lain lah jawabnya. Hahahaha! Tolonglah, toksah nak emo bebenor yui oiiiii.


Kan bagus kalau aku lebih hafal atau memahami bahasa Arab. Huuuuuuu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Anum said...

best ceta nie

Myra Jay said...

Sama la akak celop2 layan drama ni, ada kala biuat rasa nyampah ada kala rasa nak senyum soorg2 ada kala rasa geram..hehee
Yg si FA tu pun lupakan jela kekasih lama.. saja tau...

Nor Adzwaty Rokkafella said...

akak pun sama emo tgk bazli tu...FA pun sma mengong huhu...tu belum lg part layan drama Aku Pilih Kamu hehehe

The Putra Diverse said...

ni cerita yg abang nk kat adik dia tu kan

NabilaHasyim said...

semestinya layan sbb ada Adi Putra ada, kehkeh...

kena la ada org ketiga, baru la hot jalan cerita, hehehe...

sitirohaida said...

bila nak habis ni..hehehehe

Zafirah Kama said...

hahaha... tengok jugak kadang2.. kadang2 malas... huhu

Cik Itah said...

ramai yg layan cerita ni..sy pernah layan sekali ja

Dunia Zumal said...

Tak ada peluang lagi nak tengok citer nie ^-^

Azhafizah MN said...

layan juga..tapi layan online je takde iklan :)