tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, January 30, 2016

BR1M bujang sudah diterima untuk pemegang CIMB

Lapuk tapi saja nak cerita juga
Kan sohsehsohseh cakap bayaran BR1M bermula 28/1/2016
Tapi ada juga yang terima 2-3 hari awal dari tarikh


Contoh terdekat aku sendiri
Selasa petang dah terima
Amaun untuk individu bujang


Tak banyak mana tapi duit itu dah ada hala tujunya
Nak sahut cabaran boleh guna untuk setahun!


Aku buat apa?
Kalau rajin aku share


Kalau dah "layak" terima, dah tau la kan amaun gaji
Sendu sangat
Memang buat lebih dari 1 kerja sekarang untuk menampung kos yang semakin tinggi!







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Dunia Zumal said...

Syukur Alhamdulillah la yer. Eh boleh tahan sampai setahun ka?

Dunia Zumal said...

Syukur Alhamdulillah la yer. Eh boleh tahan sampai setahun ka?

adrianna syaz said...

tak masuk lg ni yui.hehe..sedih ni

zazanizam said...

alhamdulillah..:)

husna zahidi said...

yg tak kerja ni lagi penat memikirkan.. huhuhu.. ermm xnak baucer buku, nanak brim..T_T sroot~ sroott~

Rizziela said...

Akk x layah & bukan bujang

Yana Libra said...

gunakanlah sebaiknye ye :)

Eka Tikah said...

kite pnya dah ak hbis kak. haha

Azhafizah Md Nor said...

dapat jugak tambah duit poket dan bayar/beli apa yang patut