tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 21, 2016

Kisah cincin dengan diet atkins

Bila tengok cincin belah kiri tu, automatik aku teringat masa zaman aku tak kenal diet atkins. Heeeee, untuk pengetahuan korang, cincin tu sekarang dah tak sesuai aku pakai di jari manis sebab dah longgar! 


Itulah antara kesan lepas aku buat diet atkins. Diet tanpa produk kurus. Diet yang tidak membebankan aku sebab masih boleh makan. Hanya memerlukan kawalan & ikut apa sahaja yang telah disediaka dalam fail.




Tak percaya aku dulu pakai cincin ini di jari manis? Korang boleh baca & tengok sendiri gambar [baca sini]. Gambar perubahan muka [tengok sini].


Cincin tak berubah tapi jari yang mengecil. Alhamdulillah, dah lama aku tinggal diet atkins tapi tetap maintain. Itu yang aku suka! Korang pun boleh kalau tekad.


Kira cincin ni tanda warning, kalau boleh pakai ke jari manis, itu bermakna semakin mengembang dengan baik. Kalau tengah, kira selamat lagi. Hahahahaha!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Anum said...

betul tue nak seribu daya

Cik Itah said...

cincin akupun da mula longgar sikit hahaha on diet jugak :D

AnneRaini said...

jeles tgk orang dah kurus... *nangis tepi bucu katil.. huhuhuhu*

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Teringin gak nak berdiet tp...entah lerrrrr :D
Semangat kena kental..hihi

eima said...

CICIN DAN JAM MMG JD PENGUKUR KITA DAH BERAT KE RINGAN KAN ...AI PUN SAMA

wahida said...

wow...cayalah yui!! terbaekkk lah...

Unknown said...

tengah mencuba turun kan kg ni..tapi akak tak cuba atkins dah..tak sesuai dengan darah akak yang kejap turun kejap ok nih..kalau buat atkins mula la nak pitam.

anakdenesor said...

wowwwwww!

Azhafizah MN said...

kalau terlebih sikit, mesti cincin dah tak muat..memang memberi tanda warning tu.