tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, October 05, 2012

Gaya pemakaian samping memberi maksud tersendiri? Benarkah?



Lama dah benda ini ku simpan, senyum sorang bila baca kembali. Benarkah begitu? Atau sekadar gurau senda ea. Senang ku nak kenal pasti. Ahakz! Part nak tambah isteri tu memang tak boleh blah la. Hahaha.


# Alhamdulillah abah daku dah keluar hospital semalam. Kalau tidak paling sikit sebulan kena duk hospital! Balik jer rumah semalam, terus nak keluar. Harini dah start kerja walau cuti sampai 11hb!! Degil toi abah aku tu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

38 dak comei sayang YUI:

are_lin@yu said...

lpas ni mst pkat tgk org pkai sampin..hih

nanieybarnieylurviey said...

Alhamdulillah :)
lelaki yui.. Mane leh duk diam kt rumah.. mesti nk keluar.

Mrs Velentine said...

alhamdulillah

ros_reeza said...

macam-macam maksud ni ye.. lepas ni, memang dok perhatikan je la.. hihihi

Lyaa Suriany said...

senyum sorang jugak psl samping singkat ni
hahaha

hades
mcm mcm eh

alhmdulillah abh kamu dah keluar hsptl..

Bulan Syurga Firdausi said...

alhamdulillah....moga terus sht pada ayah yui...

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, ade perbezaan rupanya.. hehe

Tihara said...

hubby akk pakai samping masa nikah je..sekarang byk berkain pelikat..hehe :)

Anum said...

pas nie duk check le

::CIK LYNN:: said...

ya eh..kena usha2 la psni...=p alhamdulillah..dh discharged pn...

najihahfara said...

x percayelah huhu

ayut said...

aik?seroiusly?tak tahu pon....ni dh senyum2 gak dh ni..biar btul...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak nak bagi pakai samping la kalau camni :)

QasehnyaRania said...

hihi..tak penah nak menengok cara org lelaki pakai samping ni..

alhamdulillah ;)

Eza Boom Boom :) said...

ha'aa. lain org lain pandangannya.. Hehe.. mcm mana plak yang tak suka pakai samping?? :)

Aishah Jahirah said...

pernah terbaca gak....xsemestinya jugak kot.kot ada lelaki yg baca, blh je dia nak pura2 kan..

AnneRaini said...

husband akak mmg pki samping bawah lutut tp bapak mertua akak pakai memang singkat..adakah?????hahaha

wahida said...

org tua mcm tu lah yui...susah nak duk diam kat umah tu..kalau dia dah biasa keje, mmg nak keje je la jwbnya...

Alhamdulillah, semoga pakcik terus sembuh...

ieda said...

ahhaha sib baikk hubby akak x suke pakai samping
last pakai masa dia nikah .. pun kena paksa .. so bila raya punn dia x suke dan akan pakai .. ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yuiiii..Sibbaek suami k.atie xsuker pakai samping.hikhikhik

ainraus said...

lepas ni kena usha lelaki pakai samping. hikhikhik.

new hope said...

salam,

sudah semesti nya ^^

http://merahandbiru.wordpress.com/2012/10/05/kebolehpasaran-graduan-harus-melangkaui-sempadan-geografi/"

Noraim said...

haha lawak plak baca ni. lps ni kena perati laki pkai samping. hehe.

TiranaAduka said...

salam yui..
Moga abh yui ok ok je...
Pekabr?

adyna said...

heheh tingat akak kat en babah

masa raya ritu dia dok adjust sampin dia..tp sampin dia still bwh lutut..then terus dia gtau babah lipat tak boleh2 ats lutut maknanya babah tak kawin 2 ..uhuhu

C'Jai said...

alhamdulillah ... moga diberi kesihatan yang lebih baik..

azizah :) said...

Hahaha masa nk raya dulu jijah siap pesan gan suami jgn pakai sampin mcm Di ats tu.hehe dia gelak jer.huhuhu

Biasa lah yui org tua mane reti duk diam jer.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hah sudah...lupa nk tgk raya hr tu husband akak pakai bawah lutut ker atas lutut muahahaha....Alhamdulillah abah yui dah sihat :)

aTy _faRed~ said...

er..kalau tak nak pakai sampin macam laki akak..??? haaa..puas bergaduh baru die nak pakai..tu pon time semayang raye jer..balik terus bukak..sakit hati...huhu

nanakimie said...

ada,nana pernah dgr ni,sapa tah ckp:)

nanakimie said...

ada,nana pernah dgr ni,sapa tah ckp:)

ShahzCudin said...

Salam, lama tak komen sini..

klaka jugak statement ni..betul ke tak tu entah la

shidaR said...

hahahaa..para isteri mula duk tgk laki masing2 cara pkai smping heheee...lawak2...naseb shida xkawen lg..nnt dah kawen selalu ingt kn suami.."abg pakai samping kebawah skit yer heheee" :p

IntaNBerliaN said...

abah yui bosan la tu kan.. yela, lama duk hospital..

Cho Zila said...

orang dulu penuh ngan maknanyer ,,, so pemakaian samping memang kena mengena ngan orang dulukan..
teringat arwah opah akak yang pandai pakaikan samping orang kawen..

Myra Jay said...

Alhamdulillah abah yui dah semakin sihat, lega dengar ;)


Yui, kat atas tu macam susah je akak nak percaya, sebab pakai samping ni ikut keselesaan si pemakai kan..

nur anis said...

pernah baca ni..lawak...huhu

Nisa Greennnpanda said...

ngehehe.. sy xpenah tau pun ade bezanye pki sampin nie..

syukur la abah yui dh kuar wad.. mayb die akn lega sket dok kat umah sndri kn? moge die cpat sembuh, amin..