tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 17, 2012

Sambutan bersama hari lahir di bulan Oktober

Dalam keluarga aku, cukup lengkap 3 pasangan. 3 lelaki dan 3 perempuan. Abah, mak, aku, ana, ijan dan adik. Kira muatlah nak sumbat dalam Waja. Muahaha! Ok, entry kali ini nak bagitahu mengenai bulan lahir sebenarnya.


Dimulakan bulan Ogos, adik lelaki aku Shahrizan. Kemudian bulan Oktober, aku, Nurul Farzana dan diikuti mak aku. Lepas itu, bulan November untuk adik bongsu aku Shahrizal dan diakhiri dengan bulan Disember untuk abah aku.


Kiranya sekarang bulan Oktober, kami sambut bersama seperti biasa InsyaALLAH. Ingat nak buat makan-makan untuk kami sekeluarga. Untuk aku esok tapi tak rasa apa pun. Adik aku jatuh plak time Aidiladha, elok sangat makan sup aje. Hahaha. Untuk mak 31/10/2012.


# Selamat hari lahir diucapkan kepada kawan aku, Siti yang kini berada di UIA. Tak lupa juga harini genap kenal untuk tempoh 4 tahun 4 bulan antara kami. Satu tempoh yang lama tapi tak bermakna mengenali semuanya kan?


Oh ya, terima kasih untuk kalian yang banyak memberi semangat dalam entry semalam. Benar kata kak aty, jarang yui update entry sedih tapi itula. Walau macam mana pun hidup harus diteruskan dan semangat dari kami harus diberikan kepada abah ^__^







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

Anum said...

selamat hari lahir semua

Saya Disini said...

ramai ye.. hapy besday

are_lin@yu said...

wahh esok ada bday girl la..hihi

Aida78 said...

happy bufday....buat apa nak buat entry sedih x best buat yang gembira saje lah...

baby lydia said...

slmt menyambut hari lahir tuk 1 famili iyer..moga2 keluarga nuyui dilindungi dan dirahmati ilahi..amin..

azizah :) said...

senang boleh sambut sekali..hehe jimat di situ...

AnneRaini said...

kalau sambut ada kek, pas kat akak sikit tau..haha

Aishah Jahirah said...

tersusun besday....selamat hari lahir semua...:)

Cik Muda said...

epy besday semua..!!

Nyue said...

selamat hari lahir semua yea..ehehhe

Myra Jay said...

Direct semua bulan 10..

BTW happy birthday Yui in advance ;D

ayut said...

aha..berderet smbut bufday yer...yg penting dpt bersama family.moment yg plg best :)
epy bufday kawan Yui :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

berturut-turut besday..save duit sambut semua skali hehe

PinkUmmi said...

happy birthday for all of u :)

Kesuma Angsana said...

KA pown bulan ni ada 3 orng yg sambut dalam bulan yg sama ,,, seronoknyer !

ieda said...

selamat hari lahir semua !

nur anis said...

happy birthday untuk semua..:)
family kitorang pulak banyak julai..hehe

SHAHZEE said...

berderet2..selamat hari lahir utk semua!

IntaNBerliaN said...

senang nak sambut kalu tarikh dekat2 camni kan...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat hari lahir untuk semua. moga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki :)

QasehnyaRania said...

Selamat hari lahir uat semua
srnok kn sambut skali..

shidaR said...

sng lah nk ingt kan..lepas satu satu hari jadi..mcm family besar mcm shida..befday merata2 bulan jenuhh gak hehee :)

Tihara said...

as salam- hepi besday utk semua..gi makan ikan siakap 3 rasa.dapnyer :)

Che Rosliza Che mat said...

Selamat hari Lahir...ramainya...