tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, October 29, 2012

Memilih tak bermakna akan beli { NOSE }

Ini gambar beberapa bulan lepas. Time kuar dengan dia. Entah bila masa dia ambil gambar ini pon aku tak perasan. Tiba-tiba dah ada MMS masuk dalam hp. Maka, ku simpan saja.


- cer teka mana aku, kui kui -


Aku membelek aje dan tak beli sebab takde yang menarik perhatian aku. Kalau aku p JJ, pasti akan ku pergi ke Nose dan Vincci. Kira destinasi "wajib" untuk disinggah. Kalau tak singgah nanti meroyan bila balik umah. Hahaha.


# Sebenarnya aku AL harini. Saja letak gambar untuk korang lepas rindu. Eh, ada yang rinduke? Tak kisahla mak jemaaahhhh. Esok aku balas jejak ya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

Mrs Velentine said...

tgk2 je kan..hehe

Anum said...

sempat lagi tue kan

ieda said...

cuci2 mata kan dik ;)

ayut said...

bcuti ye yui.... :) smpat lg amek gmbar..Yui pkai baju merah tu..kan3x??

Mrs Lurve said...

sekali sekala jamu mata kan...rugi kalo terlepas pandang..kot2 le ada sale

Noraim said...

betul tu. kdg2 tgk saje pn dah happy. hihi.

sy jenis pk byk kali br beli. suka pk tak perlu kot. huhu.

Masz Sidek said...

tak beli... tengok pun cukup lah... hehe

dwaty said...

Sib baik saya x meroyan sangat bila x dapat beli...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

a'a window sopink jer kan

salam aidiladha yui :)

AnneRaini said...

wah cuti beganda2 ye..mencik tau

eMMe said...

gadis yg berbaju merah tu kan.. yui.. hehehe.. akak last beli sandal, mase bulan puasa... hope dpt pakai sampai bersalin... coz. sandal ni selesa, dgn kaki akak yg selalu bengkak ketika hamil..uhuhuh...

cinta siswi said...

save duit.. hehe.. tgk pun dah kira oke.. :)

new hope said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Azee Hana said...

window shopping tu sgt bez..haha

Tihara said...

as salam

windu tp tak sempat nak ber BMW :)

shidaR said...

wahhh dua tempat tu bleh tahan ...shida xkisah mna2 tempat xde yg wajib dan xwajib pi ja slg mmpu beli heheee :D

IntaNBerliaN said...

sama dgn akak zmn bujang dulu, kalu g jj, mesti g vincci.. hihii

anitadiana said...

tak pernah masuk pun yui...

Nisa Greennnpanda said...

yui yg merah tue kn? hehe..
sy pun suke window shopping gak... XD

Nurul Husna Mohd Hassan said...

perempuan memang tak dapat dipisahkan dengan kedai kasut :)

Che Rosliza Che mat said...

suka jugak usha2 tempat tue..kalau pergi jj..cuci mata kikiki