tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 10, 2012

WW 64 - Hadiah hari lahir untuk Shafiq & Hadiah kahwin untuk my twin



# Satu sempena hari lahir dan satu lagi sempena menjadi pengantin baru




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

Anum said...

wow

are_lin@yu said...

ada apa erk dlm tu..hihi

eima said...

ape tu .........

ros_reeza said...

boleh tengok tak apa yang ada kat dalam tu?.. hihi

ayut said...

eh jap...barang yg smae ea?tgk dlm boleh? :p

Myra Jay said...

Pen ke Yui? :)

Bestnyer :D

AnneRaini said...

eh hadiah utk akak takde?hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

yui aper isi daalm tuh hehehe

nur anis said...

apa dalam tu..? hihi

Saya Disini said...

nk tngk adiah

Masz Sidek said...

apa dlm kotak tu ye... hmmm

eMMe said...

ape agaknya yea?! besor beg sheaffer tu? takkan pen kot..hurm.. aku tau sheaffer tu pen je la, heheheh...

selamat hari lahir dan selamat pengantin baru kat empunya badan...

wahida said...

untung mereka....

IntaNBerliaN said...

adiah apakah itu :-)

Mrs Lurve said...

pen kah tue? suka jgk pakai brand nie

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

utk moon ada tak??? hehehe

Aishah Jahirah said...

tu la apa agaknya dalam tu...curious...

Aishah Jahirah said...

tu la apa agaknya dalam tu...curious...

Kesuma Angsana said...

seronoklah sapa yg terima tu ye

najihahfara said...

ehem..ape isi dalam tu hehe

azizah :) said...

yui nak tengok!! hehe jijah pon pening birthday suami bulan 11 ni...huhuhu

Lyaa Suriany said...

kira combo la ni
2 in 1
hehe
best best

Tihara said...

special nya, muga murah rezki yui :)

shidaR said...

wahhh hadiah2 hehee :)
bila nk terima hadiah2 nih heheee..

Bulan Syurga Firdausi said...

amboi best nye heee yui bile pulak nk majlis ni..?

Che Rosliza Che mat said...

untuk orang special ya...bertuah orang tue..

Nisa Greennnpanda said...

wah.. hadiah.. hehe..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak dah tahu dah hadiahnya pe, sebab dah baca entry sebelumnya. hihi