tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, January 12, 2014

Hari terakhir untuk tuntut topup

Bagi mereka yang sertai GA Disember 2013 Nurul Yui pasti tahu apa maknanya. Jadi kepada mereka yang bertuah dapat topup tapi masih belum tuntut, hari ini merupakan hari terakhir untuk anda tuntut.


Selepas tarikh berubah menjadi angka 13, sebarang tuntutan tidak akan dilayan. Sudah cukup tempoh 4 hari yang diberikan.


Yang tak tuntut, hadiah topup mungkin dipulangkan kepada sponsor semula atau mungkin akan pilih pemenang baru. 


Jadi tunggu kata putus seterusnya ok =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Shark Kay said...

isk isk..
rugi x tuntut nie..
kalu xdek gak pass kt shark je lar yui.
hehehe

Tihara said...

dah claim dah kat sponsor tapi tak dapek laie..heheh :)

Nurfaezah Abdullah said...

fae singgah sini hehe

Cik Muda said...

Cik adik tu dh tuntut ...

aniswany lazim said...

sapa taknak tuntut tu?meh kasi anis..hihi

Azhafizah Md Nor said...

setakat ni sorang lagi tak tuntut..ape2 fiza tgk yui update nanti ye

Deqla Manjew said...

pemenang x tuntut pun dari akak.. camne ni yui..? huhu..

Iza Fiza said...

huhu..terlepas dah. weekend sibuk tak jenguk pon blog..xde rezeki =(

eima said...

pemenang dah tuntut tp ai yg tak dan nk pi kedai ... kat maybank2u plak RM10..kesian die ... inshaaAllah hari ai bg kat pemenang ai...sorry NO.22 kite

Cik Nur™ said...

dah ade yg tuntut ke belum ni?
hehehe

ayut said...

Xingt dh rasa ye join ke tak..hihihi..lg peah tu...