tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 09, 2014

ST 1 [2014] - Emas & saya

Saya pekerja di bahagian emas
Saya penjual sambilan barang kemas
Saya masih cetek ilmu dengan emas


Saya bantu mana mampu
Saya belajar mana yang kurang tahu


Saya biasa-biasa sahaja
=___=


* Baca dengan nada bersahaja ya 



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

Azhafizah Md Nor said...

Kalau nak tahu pasal emas,confirm fiza tanya yui :)

azizah :) said...

tapi yui lg tahu tentang emas berbanding kami... hehehe

Syida Rasyidah said...

Wahhh, mesti yui teror pasal emas niiii, :)

Cik Puan Rara said...

lahaiii,kenapa ni? hehehe xpe yui.selagi x salah.jual je.

Hazmin Hamudin said...

Hai tokey emas. Hehe

Ayu Zan said...

senang ada kawan pakar emas. hihihi

eima said...

alah biar la org yg suka bising tu ..lebih berilmu sikit dr tak de langsung ..hmmmm

Che Rosliza Che Mat said...

Seronoknya tahu pasal emas...tak ler kena tipu kat kedai emas...

siti alfakhishah aman said...

bole senyum sepanjang hari kalau dapat beli emas baru dengan duit sendiri kan.. puas.. sebelum ni sume emak yang beli.. hadiah untuk anak perempuan.. hehehe

diana said...

nanti ada modal boleh buka kedai emas..ehehe

Tihara said...

nanti papehal boleh akk tanya dengan yui

ikafantasi said...

ika dulu keja dgn public gold..tau la ckit2 pasal gold ni..xbanyak, sikit ilmu dpt share dgn kwn2 pun dah ok kan yui..sbb invest dlm gold mmg untung..xkn rugi

Deqla Manjew said...

kiranya sebati la brg kemas dgn yui kan.. :)

Mr.Superman said...

saje nk bg tahu,abg da bli emas awal2 memandangkn hrga segram skrg rendah :D kesiannya calon isteri xdo laie. haha

QasehnyaRania said...

xlist byk yg yui tahu kan

Nadia Johari said...

kerja kedai emas ke..

Cik Nur™ said...

nanti nak beli mas, cari yui je... :)

Shida Radzuan said...

shida pn bca dgn bsahaja je hehehe :)

ayut said...

Okla tu..ad dh ilmu ye tntg emas....