tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 08, 2014

WW 1 [2014] - Persoalan tentang emas






Akan ku kongsi ilmu yang mana ku tahu
Tunggu naaaa


* Pemenang GA Disember 2013 Nurul Yui
Entry selepas ini




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Hazmin Hamudin said...

Wah.. Pakar emas rupanya..

Deqla Manjew said...

ok setia menanti..
lps yui update entri pemenang, trs akak publish la eh? sorry semlm dah terpublish.. sorry sgt2..

Liza Licha said...

salu beli 916, kalau nak yg ada batu tu 750. nombor tu mewakili kandungan emas. paling tinggi 999, tapi dia lembut jadi tu yang campur sikit tu untuk buat brang kemas. hehe

Azhafizah Md Nor said...

Nak tahu jugak tu :)

Nur A.Z said...

bagus gak wat entry pasal tu..sy pun nak tahu..

Nurzakiah Hanum said...

best2

eima said...

ai mmg dah tau pasal emas 916,999, 750, emas kelantan tp nk tau pasal karat² tu ... kat m'sia mmg guna peratusan emas tp klu luar negara guna karat nk beli brg pun kadang tu terbatal sbb tatau kan .. hehehe lebiu die ... sila backlink sekali baru syok nama ai tu .. huahua

shaFazie said...

akak pun nak tahu jugak..nnt yui share ehh ..:)

lizz said...

Ok tak sabo nak tunggu entry tu....Waa tahniah untuk yui...

ikafantasi said...

yui jd tokey emas plak

azizah :) said...

bagus yui share!

Cik Nur™ said...

dah baca dah infi sebelum ni.. :)