tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, January 25, 2014

Kek Secret Recipe

Aku akui 2 minggu induction memang aku follow untuk diet atkins walau ada yang cheat sebab pergi kenduri kahwin ( hanya makan lauk ). Tapi sekarang dah hampir sebulan, 80% aku follow diet atkins dan 20% lagi ikut sedap ( sila jangan follow ).


Bukan apa, nasi masih kurang aku makan ( dalam sebulan 3-4 kali makan nasi ) tapi benda lain yang aku idamkan contohnya baru-baru ini mengidam kek secret recipe.


Minggu ini sahaja dua slice dah aku rembat. Turkish indulgence & indulgence. Perghh! Mableees.


Dalam dok cheat, timbang berat tetap diteruskan. Jangan sampai ke tahap asal udah. InshaaALLAH.


Tolong kuatkan diri andai nak dapatkan apa yang diimpi. Aku dah buat "kajian" sendiri dan dah tahu hasilnya macam mana. Huhu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Ezy Loy said...

pasni kene lg disiplin la..
go yui go!
hehe

huny madu said...

Ermm baru semalam makan kek secret recepi, sedap kan? Habis diet akak! Hehee

ros_reeza said...

Bagusnya Yui dapt buat diet atkins. Ros baru nak start esok. Tapi bukan diet atkins. Cuma diet cara Ros... hope ada kesan baik....

Nurfaezah Abdullah said...

semoga tercapai berat impian yui :D

Tihara said...

yang penting yui kuat semangat :)

BUNDA said...

Nak berjaya kene berdisiplin dan kuatkan semangat...

Ibu Lala said...

Alor...nampak slim.melim je. Nape nak diet lagi..

Syida Rasyidah said...

Good luck Yuiii.. kalau kte, kte pun cheat jek.. :) next week baru nak mula balik atkins :)

ayut said...

Tp mmg dh nmpk sikit hasilnya..ok yui.truskan usaha anda..insya Allah utk kesihatan kan..mesti boleh..

azizah :) said...

baru tadi makan kek secret recipe.. nyum2.. dappp!

siti alfakhishah aman said...

yup.. makan nasi 3/4 kali sebulan.. lain makan lauk.. sekarang dah jemu makan telur.. tu yang nak makan manis2~

Shida Radzuan said...

rajin berusaha dan disiplin inshallah yui berjaya :)

Azhafizah Md Nor said...

kekadang kalah jugak kan..drool

Cik Nur™ said...

sesekali xpe...jgn selalu..kuatkan diri yui.. :)

Deqla Manjew said...

diet tu diet jugak yer yui.. tp jgn terlalu taksub..sesekali nk "langgar pantang" apa slhnya.. hee