tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, January 19, 2014

Zorro si cantik manis

Masih ingat pada kucing yang adik aku jumpa dalam longkang? { entry }. Zorro atau Atam sekarang makin cerdik dan aktif. Dia sangat pandai jaga dirinya.




Cukup dia tak suka kalau aku pakaikan dia baju tapi ada aku kisah? Hahaha. Takkan nak biar saja baju yang tak muat tu disimpan. So guna pada yang layak. Baju turun temurun dari Lela.


Ada kisah sedih yang terjadi dalam keluarga kucing aku. Hmmm. Kesian Kika.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Norhasniza Khalid said...

alahai, pakai baju ker tu, comelnya.. mama yui pakaikan ek... hihi

Nurul Faiz said...

comelnya Atam pakai baju. hihihi.

p/s : rindu saat2 masa bela kucing dulu :)

Tihara said...

Ya Allah sedihnya bila akak tengok zorro ni yui..dulu akak ada kucing sama macam ni nama dia zorro jugak tp akak panggil nama timangan dia yoyo..sempat jaga sampai dia dewasa, tapi kena langgar..sedih la kenangan dengan kucing yg kita sayang2 pastu mati, kalau hilang tu tak terasa sangat sedihnya..

ayut said...

Yg kika tu bila bunting ye..bkn dia kecik lg ke dulu ayut tgk..huhu...zorro yg gelap..hahaha.untung zorro dpt jmpe yui..tuan yg blh mjg :)

Aishah Jahirah said...

alahai comelnye dia siap ada baju lg....muahh kizz sket zorro ni..

Azhafizah Md Nor said...

nampak menyerlah dengan baju pink tu..comel :)

Mimi Azirah said...

Nih bukan cantik mnis dh nih muke mintak kne tampor..pesal comei sgt? Geram tau x

Cik Nur™ said...

geram tgk..!eeeee...rasa nak gomol2..

azizah :) said...

alalaala tomel dia pakai baju....

Deqla Manjew said...

tgk baju kucing barulah teringat.. heee.. tp mcm x jadi jer., sbb nmpk gaya kucing2 akak tu x suka la berbaju.. depa tu lasak.. habis kang digigitnya baju tu.. haihh.. btw, zorro ni comey la. :)

Shida Radzuan said...

hehe comel jer ngn baju dia..