tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 16, 2014

Perihal hadiah topup GA Disember 2013 Nurul Yui

Setelah difikirkan dan ditambahkan para sponsor bagi aku yang buat keputusan, dengan dukacita daku nak maklumkan bagi hadiah topup yang tidak dituntut, hadiah tersebut sponsor boleh simpan atau guna untuk GA lain.


Bermakna tiada pemenang baru diumumkan. Kenapa? Memudahkan pelbagai pihak. Bila diteliti, syarat, maklumat lengkap telah dimaklumkan sejak GA dilancarkan tapi disebabkan kurang allert, hal sebegini timbul.


Jadi, keputusan sebegini di ambil. Daku harap semuanya telah selesai selepas entry ini dikeluarkan. Tiada lagi masalah lain yang timbul.


Terima kasih banyak-banyak buat para sponsor yang sudi berikan hadiah. Terima kasih juga buat para peserta terutama mereka yang sangat peka dan baca dengan teliti setiap syarat sebelum anda sertai.


Yang baik datang dari-Nya dan yang buruk adalah dari diri sendiri.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Azhafizah Md Nor said...

ok yui..noted :)

Nurzakiah Hanum said...

ye la kan sayangnya pemenang x nak tuntut

Tihara said...

dah inform kat blog pemenang ke yui,
yang pentig GA NI ohsem.. :)

izan mama mia said...

sayangnya mereka tak nak hadiah...bz kot

Deqla Manjew said...

owh kalo gitu akak ikut jer kata cik penganjur.. hee.. bkn rezeki depa la tu.. septtnya kena alert kan.. ok thanks to u too dear. =)

J.Syazwana said...

sayang betol kalau dah menang tapi tak alert. huhuhu.

Liza Licha said...

hm.. mungkin tak perasan. xp la .. tggu dulu. kalau xd yui cabut la undi

Nurfaezah Abdullah said...

fae singgah sini :)

azizah :) said...

sayang dah menang kan tapi tak alert..alahaii

Nurul Faiz said...

dah dapat topup RM5. hehe. tq yui. moga sentiasa dimurahkan rezeki :)

Cik Nur™ said...

sayangnya....

xpelah, dah xde rezeki la tu....

ayut said...

Xpela kot....len kli ad lg...sibuk tu.huhu