tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 26, 2014

Baru mula berblog

Hari Sabtu & Ahad tiada langsung entry dari blog ini. Aku tak schedule apa-apa sebab petang Jumaat terus balik kampung. Tolong jagakan opah yang sedang sakit.


Semalam ingat nak mula berblog macam biasa malangnya aku cuti. Cuti rasa nak demam dan sakit perut. Tambah dengan rasa penat dan malas yang ada. Maka AL jadinya. Terus makin ciput AL aku sampai hujung tahun ini.


Kepada yang sudi bw ke blog ini, hari ini aku slow-slow jalan ke teratak korang ya. Biasalah daku baru mula berblog. Huhu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Anum said...

jom sama2 blogwalking

nur anis said...

hari ni saya baru mula jejak-jejak blog...

NM03 said...

cuti akak pon dah ciput dik... ujung tahun lmbt lg ni

Hazmin Hamudin said...

baru bermula tu macam lama sangat pulak berhenti berblognya ye.

eMMe said...

kalo lame tinggal blog mmg slow skit , takpe.. pelan2 kayuh... singgah blog akak yui..heee~

Cik Rose said...

takpe Yui, take your time :)

eima said...

sama la dik ... byk je mende nk buat ....

ayut said...

Gunakan AL dgn sebaiknya..hihihi..xlarat cuti jela..

Azhafizah MN said...

fiza pun baru nak up balik ni..jomlah kita :)