tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, August 06, 2014

Raya 2014 - Nurul Yui

Tak sah kalau tiada gambar cik empunya blogkan?
Ini gambar raya pertama aku
Baju sponsor dari bos besaq ( Shapit )



Shawl dari Calaqisya


Ingat nak cari shawl oren terang tapi takde stok
Jadi beli apa yang ada
Tak sangka matching pula
Huhuhu


Muka memek macam itu sebab tak sabar nak cheat
Kekdahnya 2 hari lepas itu timbang
Ohmaimaimai
Berat naik 1kg lebih
Pandai buat pandailah tanggungkan?
Hahahaha!


Salam Syawal 2014


Cheat =
Istilah digunakan andai diri ini dietnya ke laut. Maksudnya dok p makan minum benda yang tak dibenarkanlah semasa diet atkins. Mehmeh. Jangan duk ikut naaa.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

- AZIE - said...

Shawl tu pun ok yui...sepadan gitu..

Azhafizah Md Nor said...

cantik baju raya memang matching ngan shawl.nak cheat tu ape ye yui?

ct kektus said...

selamat hari raya yui !
ececehhh. makin berseri muka. hehee :)

shaFazie said...

cantik baju yui
selamat hari raya dek.. ;)

Mardiah Diana said...

Comelnyer memek muka adik..hehe...shawl pn padan dgn bju,brtambah comel adik d hari raya..Salam Syawal ke-10..

Che Rosliza Che Mat said...

cantik baju raya....

maszmadi muhamad said...

wat muka gitu pon comel perrr... hihi

Diana Rashid said...

dah cantik tu yui..nampak kurus sangt pulak..tak pe la naik 1kg je..

Ain Syazana said...

slamat hari raya awakkk.

jemput singgah blog ada entry raya hee

LYAfrina said...

comel

salam aidilfitri
maaf zahir n batin

AnneRaini said...

salam syawal yui...

Tihara said...

cantik baju raya yui, sesuai dengan shawl
salam raya dan maaf zahir batin :)

permatabiru said...

selamat hari raya yui..^_^

nana kimie said...

Aah yui nak cheat tu apa maksudnya :)

Selamat hari raya Yui!maaf ye lambat ucap^^

Nieyl said...

Selamat hari raya yea....:)

Ayu Zan said...

Shawl tu nampak sesuai sgt dear. Hihi. Ayu pun naik gak berat ni. Riso gak.

Rizziela said...

Selamat Hari raya

cantik tu :D

Hazmin Hamudin said...

Fuyohhh. kurus dah budak atkins ni. Hehe

ros_reeza said...

cantik Yui! memang sesuai warna shawl tu :)

^^eKaTiKaH^^ said...

alahai, comelnya kak yui ^^
Selamat Hari Raya

Cik Itah@RRP said...

salam. hahhaah comel ja buat muka gitu :D

azizah :) said...

slim apa yui..makan je..pasni berhabis diet atkin.hehe

Mimi Azirah said...

memg slim giler