tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, August 31, 2014

Salam Merdeka ke-57 Malaysia

31 Ogos  setiap tahun merupakan tarikh bermakna untuk Malaysia negara kita tercinta. Di mana kemerdekaan diperoleh. Tahukah anda asal usul bagaimana merdeke diperoleh? Mohon buka buku sejarah adik-adik. Mehmeh.


Buat tanah tumpah negaraku, Malaysia
Salam kemerdekaan.
Moga kita semua sentiasa bersatu walau hakikat ada pro dan kontra dalam setiap diri manusia
Moga kemerdekaan yang diperoleh dijaga sebaiknya & diwarisi dengan penuh dedikasi


Apa makna kemerdekaan buat anda? 
Aku? Pelbagai aspek yang diambil kira. 
Kalau berjaya itu "merdeka"
Kalau gagal itu harus "perjuangkan"


Selamat bercuti esok =___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

salam kemerdekaan. selamat bercuti :)

Ezy Loy said...

salam merdeka!!!
merdekaaaaaaaa!!!!

Hazmin Hamudin said...

Bergantung kepada intepretasi masing2 makna merdeka ni. Tapi anak muda sekarang ni lain macam sikit makan merdeka bagi diorang.

azizah :) said...

salam kemerdekaan yer yui

ros_reeza said...

Yui, selamat menyambut hari kemerdekaan :)

Diana Rashid said...

selamat bercuti..YUi..:)

anamizu said...

salam kemerdekaan Yui ! :)

Azhafizah Md Nor said...

Salam merdeka..takde masalah tu kira merdeka jugak kan :)

Shida Radzuan said...

disini lahirnya sebuah cinta.....hehee salam merdeka yui :)