tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 19, 2014

Lirik lagu : Di Saat Ku Sendiri ( Dadali )

Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku
Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri
Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri
* Terasa dekat sangat dengan lagu ini =(




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

layann...

Hazmin Hamudin said...

Layan perasaan ke ni yui? Haha

Mardiah Diana said...

Best lagu ni...akak pun suka dengar...

Ayu Zan said...

feeling romantis yui..

Chot said...

Anything happen dear? Harap yui ok..sbb lagu ni lagu sedih :( . Xnk sedih2 ye..

Cik Itah@RRP said...

salam. huhuhu masa awal+ putus cinta dulu layan lagu ni dalam bas menangis nangis..orang sebelah pun hairan tengok sy hahhaha bila pikir balik..buat malu betul :D

p.s menabung invest smart :)

ayut said...

Mcm beremosi je yui...huhuhu.layannnn :)

Azhafizah Md Nor said...

lagu ni pun tak pernah dengar jugak..jarang dengar radio lately..busy kot

Shida Radzuan said...

layan kot lagu nih hehee ^_^