tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, August 18, 2014

Lelongan barang kemas bermula esok

Kepada yang tahu aku kerja apa, kerja di mana mesti dah biasa dengan entry macam ini. Bila entry sebegini wujud itu tandanya aku nak bagitahu dalam minggu ini aku akan sedikit sibuk. Sibuk dengan kerja rasmi.


Maka masa berblogwalking mungkin akan sedikit terhad. Mungkin! Tapi aku cuba sedaya upaya jejak balas kepada mereka yang sudi tinggal jejak di blog picisan ini.


Siapa orang Ipoh, boleh tengok barang kemas yang akan dilelong bermula esok hingga Khamis ini. 


Beli emas boleh pakai & boleh ditunaikan. Itulah kelebihannya =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Jie Susanos said...

ishh,ramai org bz minggu ni..

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah isnin dik Yui..best ni..

Cik Itah@RRP said...

salam. wahh yke?? best tu

ros_reeza said...

wah.. lelong?.. kalau dekat nak jugak gi.. hihi

Azhafizah Md Nor said...

kalau ade lebih duit raya boleh grab satu dua kan yui

Shida Radzuan said...

erm..setakat ni shida xde brg kemas lgi yui huhuu..