tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 19, 2014

Ramalan untuk mengenali lelaki curang





Sekadar suka-suka
Yang perempuan pun ramai PLAYGIRL sekarang
=__=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

eMMe said...

yui...yup btol tu.. takleh ckp lelaki je curang kan..kan..kan.. hope kite bukan dlm golong itu...

ros_reeza said...

ye, sekarang ni dah tak kira lelaki perempuan.. semuanya pada diri sendiri kita ni kan...

Chot said...

Uhuh.keganasan rumahtangga telah berlaku diblog yui.. :p

- said...

hehe.. lawak2...

ermmm btol2,, pompuan pun ramai je yg playgirl skang...

Tihara said...

adoii kan dah kena sebijik :)

Hazmin Hamudin said...

Boleh pulak ikut rupa kaki eh. Yang takda kaki (kudung) macam mana?Haha

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah tengahari dik Yui...bukan lelaki jer yg slalu curang..pempuan pun ada jgk yg curang jgk..hehe..

Mrs Velentine said...

haha pernah dapat ni..siap cek kaki hubby juga,...wakaka

AnneRaini said...

adeh!

Myra Jay said...

Hheeee. lawak.. :)

shaFazie said...

betol itu yui

tak leh nak salahkan laki je perempuan pun ada jugak ..

eima said...

playboy takat main pompuan tak rosakan pompuan ngan ngikis harta tak pe jgn yg jahanam kan pompuan ..dh madu sepah dibuang mmg ptt kena kaki

playboy bujang ok lagi ... klu yg dah kawen ... melampau

ayut said...

Skrg ni setia plg ssh nk cari tp masih ada.... :) tp bab tilik tu mmg mcm2xla...kajian mne la tu.hihi

Azhafizah Md Nor said...

perempuan dan lelaki sama je kan..yang penting sikap individu tu sendiri

Shida Radzuan said...

hahaa yg last tu lawak kihkihkih..!