tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, August 07, 2014

Raya 2014 - Baju Raya Kucing

Bukan orang saja nak berbaju rayu, tapi taiko kucing pun dapat juga baju raya
Sebenarnya tak rancang nak beli
Tapi sebab singgah Daiso ada pula baju saiz XL
Laju tangan ini rembat nak belikan untuk Shinchan




Shinchan sebenarnya dah biasa pakai baju
Kira dia redha tuan dia nak buat apa pun
Tapi mak aku selalu cakap
"tak payah baju tu, tak nampak bulu dia tu!"
Kadang buat tak heran cakap mak
Ekekekeke!


Tapi Shinchan pakai baju takdelah seharian
Bila malam buka
Kesian biar dia tidur dengan tenang "berbogel"
Mehmehmeh!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

nur anis said...

hamboi...bagus tuan shinchan ni belikan baju raya siap..

Pn Sheila said...

alaa... tomeinyer... :)

shaFazie said...

amboi shinchan cantek baju
belang2 gitue... nak raya jugak die ehh

Hazmin Hamudin said...

Kesian kucing ni. Jadi mangsa fesyen manusia. Haha

ros_reeza said...

alala.. comeynya.. baju baru.

^^eKaTiKaH^^ said...

lahai, ingat manusia je ade baju raya. hehe comel

Cik Itah@RRP said...

salam. amboii..kucing pun ada baju raya hehehhe

Azhafizah Md Nor said...

comel..kena je baju ngan warna bulus tu

maszmadi muhamad said...

selamat hari raya sinchan...

mama amir said...

Baik tuan shinchan...tak lupa belikan untuk dia...hihi

azizah :) said...

bertuah shinchan ni pakai baju yer,,

Mimi Azirah said...

kucing pun de baju raya

Seri Cahaya said...

Meow dapat baju ray baru ye... Jangan makan sampai baju sempit ye meow, takut terseksa nanti.