tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 19, 2014

Bakal kemaskini bloglist

Dalam berblog, antara benda utama akan aku kelebek adalah update terkini dari mereka yang tersenarai dalam bloglist aku. Sudah semestinya akan aku blogwalking


Aku dah perhatikan berbulan-bulan, ada beberapa blogger terus menyepi. Mungkin ada sebab tersendiri. Maka dengan itu akan aku ambil inisiatif untuk update & perbaharui senarai bloglist.


Untuk pengetahuan anda. , mereka yang tersenarai adalah antara mereka yang "kaki komen" & rajin menyinggah. Selain itu sebagai tanda menghargai kerena mereka sudi letakkan blog aku dalam bloglist mereka juga.


Siapa lagi yang ada letak link http://nusha1706.blogspot.com dalam bloglist anda, tolong maklumkan pada aku. Aku akan masukkan juga nanti. Kadang aku ketinggalan. Maaf. Supaya senang untuk aku terjah. Dashboard bukan boleh harap sangat!


InshaaALLAH nanti nak buat segmen ringkas buat mereka yang nak join bloglist kedua =)







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Chot said...

Cop 1 tempat dlm bloglist yui! :))

Hazmin Hamudin said...

Memang blogger ni silih bertukar gantikan. Yang kental dan hensem je akan terus kekal. Hehe

Mun said...

huhu..kak moon laa antara blogger yg jarang update...ekkekekekeke

Mrs Velentine said...

Kak MV jarang2 dtg so takleh masuk bloglist..hahaha

AnneRaini said...

saya saya..sambil angkat tgn..hehehe

Anum said...

nak cop gak

eima said...

jgn lupa kakak mu ini ... hahhaha

Cik Itah said...

salam. da lama da jadikan yui bloglist sy hihi

Cik Rose said...

bloglist ni kena selalu kemaskini kan..

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah malam dik Yui...nak ruang untuk blog akak..boleh....hehe...

muzai said...

haha.. mujur laki i setia

ayut said...

Update yui jgn xupdate...huhu.ayut pon xberupdate lg bloglist tu...akn diikhtiarkn utk update nnt. Heeee

Azhafizah MN said...

fiza pun nak mengemaskini bloglist

Shida Radzuan said...

betul yui dashboard bukan blh harap pn..haihh!