tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 26, 2014

Pc pejabat buat masalah

Makin menjadi pula pc pejabat yang aku gunakan ini. Satu-satu masalahnya. Aku bukanlah pandai bab IT maka tak hairanlah bila jadi masalah sikit, mula rasa rungsing sebab berkali-kali jadi.


Antara masalah yang jadi

1) Bila buka new tab, terjadi double
2) Nak copy sangat-sangat bermasalah
3) Nak klik, kejap timbul kejap tidak. Kena berkali-kali klik.
4) Nak perbetulkan salah, tak boleh terus ke huruf yang nak dibetulkan. Kena backspace.


Aduh! Ikutkan banyak masalah. Aku dah try restart tapi masih sama. Agaknya korang yang pakar, rasanya apa masalah pc aku? Atau mouse aku yang bermasalah ni? Rasa nak hempap ja semua. Huhu.


Nak kena ketuk bagi rosak terus atau nak abaikan ja sampai dia ok sendiri? Haaaa. Mood pun ke laut. Rasa nak layan cerita korea je. Hahaha.


Maaf kalau ada blog yang masih belum ku kunjung. Cuba mana terdaya dulu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Anum said...

baiklah

licha said...

means nak kena tukar pc la tu Yui :)

najihahfara said...

mintak PC baru lah kak hehe

Tie HT said...

akak pun tak tahu,
tak pernah jadi macam tu
kena mintak pc baru kot yui

eMMe said...

hahahaa..mmg stress la kalo mood nak berblog telah ditimbulkan dgn masalah2 bgitu.. sabo je la yui...

Cik Rose said...

stressnya kalau jadi macam tu..

ayut said...

Virus kot tu....sebab pc abg ayit pon mcmtu...dhla lambat.huhu

Azhafizah MN said...

tak sure ape masalahnya..tak pakar sangat pasal PC ni..da sampai masa untuk tukar PC baru kot yui